Πριν αναλύσουμε το δεύτερο βήμα εργασίας, πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε κατανοήσει απόλυτα τι είναι SEO από εδώ. Όταν φτιάχνουμε την ιστοσελίδα μας πρέπει να έχουμε εξετάσει το πώς θα βρίσκει κάποιος την ιστοσελίδα μας μέσω των μηχανών αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing) Αναλυτικότερα, πρέπει να επιλέξουμε τις λέξεις ή φράσεις (keywords) που όταν βάζει κάποιος στην μπάρα αναζήτησης του Google θα εμφανίζεται η ιστοσελίδα μας, ει δυνατόν, στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης.
Για παράδειγμα αν θέλουμε να φτιάξουμε μια ιστοσελίδα με θέμα “alternative energy sources” (εναλλακτικές πηγές ενέργειας), τότε πρέπει να ορίσουμε τα keywords (λέξεις κλειδιά) τις οποίες όταν βάζει κάποιος στην μπάρα αναζήτησης θέλουμε να εμφανίζεται η ιστοσελίδα μας στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι αυτονόητο ότι αυτό εξασφαλίζει μεγάλη επισκεψιμότητα στην σελίδα μας, καθώς οι περισσότεροι χρήστες πλοηγούνται στις σελίδες που εμφανίζονται πρώτες στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Keywords είναι οι λέξεις ή φράσεις που χρησιμεύουν στην διαδικασία αυτή. Στο παράδειγμά μας, keywords θα μπορούσαν να είναι οι όροι: alternative energy sources, alternative energy, renewable energy, what is alternative energy, alternative energy pros κτλ Δηλαδή βάζοντας αυτούς τους όρους στην μπάρα αναζήτησης του Google θέλουμε να εμφανίζεται η ιστοσελίδα μας στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τα keywords είναι πολύ σημαντικά για δύο λόγους:
– Με όποιον τρόπο και να φτιάξουμε την ιστοσελίδα μας (wordpress, weebly, website tonight κτλ) θα μας ζητηθεί να ορίσουμε σε κάποιο πεδίο ποια είναι τα keywords (tags, meta) που περιγράφουν με τον πιο ακριβή τρόπο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας, ώστε να «καταλάβουν» οι μηχανές αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing) ποιο είναι το περιεχόμενο της. Έτσι, θα εμφανίσουν την ιστοσελίδα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν κάποιος χρήστης βάλει στην μπάρα της μηχανής αναζήτησης μία λέξη ή φράση η οποία είναι ίδια με μία λέξη-κλειδί (keyword) που έχουμε ορίσει για την ιστοσελίδα μας. Keywords ορίζουμε και για την ιστοσελίδα μας γενικά αλλά και για κάθε άρθρο ξεχωριστά (page ή post ή category). Περισσότερα για τα πεδία που εισάγουμε τα keywords θα βρείτε εδώ και εδώ.
– Τα keywords που τελικά θα στοχεύσουμε πρέπει να εμφανίζονται συχνά στο περιεχόμενο των άρθρων που θα υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας, στους τίτλους των άρθρων κτλ. Έτσι θα αποδεικνύεται ότι όντως αυτά τα keywords περιγράφουν με το καλύτερο τρόπο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας. Δηλαδή, οι μηχανές αναζήτησης, δεν “βλέπουν” το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας μόνο από τα πεδία όπου ορίζουμε keywords. Ταυτόχρονα “βλέπουν” όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας ώστε να εντοπίσουν τα keywords αυτά και σε διάφορα κείμενα της ιστοσελίδας μας. Αν έχουμε ορίσει keywords, τα οποία δεν εμφανίζονται στα κείμενα της ιστοσελίδας μας, αυτό πιθανόν να συντελέσει στην υποβάθμιση της ποιότητας της ιστοσελίδας μας, δηλαδή, δεν θα εμφανίζεται η ιστοσελίδα μας στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης για οποιοδήποτε keyword και να έχουμε ορίσει.
Συνίσταται να μην ορίζουμε πολλά keywords δηλαδή όχι πάνω από 10, σε κάθε πεδίο που μας ζητείται να τα ορίσουμε.
Πως θα βρούμε όμως τα κατάλληλα keywords για να στοχεύσουμε μέσω της ιστοσελίδας μας; ( Keyword Research)
Υπάρχει ένα εργαλείο του Google που μας βοηθάει να απλοποιήσουμε την διαδικασία αυτή. Το εργαλείο αυτό θα το βρούμε στο https://adwords.google.com –> Αναφορά και εργαλεία –> Εργαλείο λέξεων κλειδιών (τοποθεσείες όλες – γλώσσες όλες)
Εφόσον βάλουμε για παράδειγμα, τον όρο “alternative energy” και πατήσουμε αναζήτηση, τότε το εργαλείο αυτό θα μας δώσει δύο πολύ σημαντικές πληροφορίες:
– Ποιες είναι οι λέξεις που σχετίζονται άμεσα με τον ορο «alternative energy» στις οποίες μπορούμε να στοχεύσουμε, δηλαδή ποιες είναι οι λέξεις ή φράσεις που περιγράφουν την ίδια έννοια με διαφορετικό τρόπο.
– Πόσες αναζητήσεις έχουν αυτές οι λέξεις το μήνα. Δηλαδή πόσες φορές το μήνα βάζουν οι χρήστες του internet τις λέξεις αυτές στην μπάρα αναζήτησης του Google (Μηνιαίες αναζητήσεις)
Κάνοντας την διαδικασία αυτή και επιλέγοντας πάνω στο «Μηνιαίες αναζητήσεις» τότε εμφανίζονται τα keywords με βάση το πλήθος των μηνιαίων αναζητήσεων. Εννοείται ότι όσο πιο συχνά αναζητείται ένα keyword, τόσο πιο σημαντικό είναι για μας. Αυτό εξυπακούεται καθώς πολύ μεγαλύτερη επισκεψιμότητα θα αναμένεται στην ιστοσελίδα μας εάν εμφανίζεται στα πρώτα 10 αποτελέσματα αναζήτησης για ένα κeyword που έχει 30.000 αναζητήσεις το μήνα, παρά για ένα keyword που έχει 1000 αναζητήσεις το μήνα. Απαραίτητες πληροφορίες για την χρήση του Adwords Keyword Tool θα βρείτε εδώ.
Το keyword research συνίσταται στο να εντοπίσουμε keywords τα οποία θα έχουν πολλές μηνιαίες αναζητήσεις και ταυτόχρονα, στα αποτελέσματα αναζήτησης οι ιστοσελίδες που εμφανίζονται δεν είναι ούτε ιδιαίτερα στοχευμένες σε αυτά τα keywords, ούτε θεωρούνται “ποιοτικές” (περισσότερα για τον όρο “ποιοτικές” εδώ)
Τι θα πεί ανταγωνιστικά keywords ;
Όταν το ίδιο keyword το έχουν “χρησιμοποιήσει” πολλές ιστοσελίδες οι οποίες είναι απόλυτα στοχευμένες στο keyword αυτό, έχουν ποιοτική διαδικτυακή παρουσία, έχουν υψηλό PR κτλ είναι επόμενο πως δεν έχει πολύ νόημα να το χρησιμοποιήσουμε και εμείς που μόλις δημιουργούμε την ιστοσελίδα μας και θέλουμε να ανταγωνιστούμε τις άλλες ιστοσελίδες άμεσα. Για παράδειγμα η λέξη “diet” στην μπάρα αναζήτησης του Google, μας επιστρέφει στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης ιστοσελίδες με PR 4,5, ή 6, δηλαδή είναι απίθανο να εμφανιστεί η δική μας ιστοσελίδα, η οποία μόλις δημιουργήθηκε. Εννοείται πως όταν υπάρχουν ιστοσελίδες που έχουν στοχεύσει στο keyword “diet” και έχουν υψηλό PR , και έχουν κάνει τέλεια όλες τις διαδικασίες on site και off site SEO, τότε θα εμφανίζονται αυτές πρώτες στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Φυσικά, το να ανταγωνιστεί κάποιος αυτές τις ιστοσελίδες που μπορεί εδώ και χρόνια να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα του Google για συγκεκριμένα keywords, δεν σημαίνει πως είναι ακατόρθωτο, αλλά σίγουρα θα πρέπει να περάσει αρκετός χρόνος (τουλάχιστον 6 μήνες) και θα πρέπει να κάνει πάρα πολλές ενέργειες SEO που φυσικά από ένα σημείο και έπειτα κοστίζουν αρκετά σε χρόνο και σε χρήμα. Από την άλλη πλευρά όταν το καταφέρει κάποιος αυτό, σίγουρα τα έσοδα θα είναι πολύ μεγάλα, αλλά όλα εξαρτώνται από τον τρόπο επένδυσης που επιλέγει ο καθένας.
Αυτό όμως που πρέπει να δούμε είναι ποια είναι τα ανταγωνιστικά keywords τα οποία έχουν και πολλές μηνιαίες αναζητήσεις αλλά και ταυτόχρονα δεν έχουν στοχευθεί ικανοποιητικά από πολλές άλλες ποιοτικές ιστοσελίδες. Στην ουσία με το Adwords Keyword Tool εκμεταλλευόμαστε το γεγονός πως το ίδιο πράγμα μπορούμε να το περιγράψουμε με πολλούς όρους. Για παράδειγμα αν θέλουμε να φτιάξουμε μία ιστοσελίδα με θέμα τη δίαιτα, την έννοια που εμπεριέχεται στην λέξη diet μπορούμε να την περιγράψουμε και με τις λέξεις lose weight, diet plan, diet program, healthy diet, weight loss plan, how to lose weight healthy and fast κτλ. Δηλαδή μέσω του εργαλείου αυτού προσπαθούμε να βρούμε ποιες από τις λέξεις ή φράσεις που σχετίζονται άμεσα με το βασικό θέμα της ιστοσελίδας μας, μας συμφέρει να χρησιμοποιήσουμε για keyword. Δηλαδή ποια είναι τα ανταγωνιστικά keywords από όλα αυτά που εμφανίζονται ως σχετικά με το θέμα μας.
Συνεχίζοντας το παράδειγμα, βλέπουμε ότι το keyword : “how to lose weight healthy and fast” έχει 12.000 αναζητήσεις μηνιαίως αλλά αν βάλουμε το Keyword αυτό στην μπάρα αναζήτησης του Google, θα δούμε πως στα πρώτα 20 αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζονται ιστοσελίδες με PR μηδέν και ένα. Αυτό είναι μια σοβαρή ένδειξη πως μπορούμε να στοχεύσουμε σε αυτό το keyword καθώς υπάρχουν ιστοσελίδες που εμφανίζονται στα πρώτα αποτελέσματα που δεν θεωρείται δύσκολο να τις ξεπεράσουμε. Αν δηλαδή ακολουθήσετε πιστά όλα τα βήματα δημιουργίας site για έσοδα και φτιάξετε μία ποιοτική ιστοσελίδα, θα μπορέσετε να ανταγωνιστείτε τις ήδη υπάρχουσες ιστοσελίδες με PR μηδέν ή ένα.
Στοχεύοντας λοιπόν σε αυτό το keyword, σημαίνει πως σε πολλά σημεία της ιστοσελίδας μας, θέλουμε να εμφανίζεται η φράση “how to lose weight healthy and fast” Όταν λέμε “σημεία” εννοούμε στα άρθρα, στους τίτλους των άρθρων, στα ονόματα των εικόνων κτλ. Έχοντας λοιπόν ολοκληρώσει όλα τα βήματα εργασίας, τότε είναι πολύ πιθανό η ιστοσελίδα μας να εμφανίζεται στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι ένα μέρος των 12.000 αναζητήσεων το μήνα θα καταλήγουν στην ιστοσελίδα μας. Αυτό εξασφαλίζει επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα μας, πράγμα που είναι και το ζητούμενο μέσω του keyword research.
Η διαδικασία για να βρούμε ανταγωνιστικά keywords είναι η εξής: Εφόσον έχουμε επιλέξει το θέμα της ιστοσελίδας μας εντοπίζουμε 20-50 σχετικά με το θέμα μας keywords μέσω του Adwords Keyword Tool. Αυτά τα επιλέγουμε με βάση το πλήθος των μηνιαίων αναζητήσεων. Βάζουμε ένα-ένα keyword στην μπάρα αναζήτησης του Google και ελέγχουμε το PR των 20 ιστοσελίδων των πρώτων αποτελεσμάτων αναζήτησης. Εφόσον δούμε ότι για το κάποιο keyword, εμφανίζονται ιστοσελίδες στα πρώτα αποτελέσματα με PR μηδέν ή ένα, αυτό σημαίνει ότι οι πιο σχετικές ιστοσελίδες με το keyword αυτό (οι οποίες εμφανίζονται πρώτες) δεν είναι “ποιοτικές”. Δηλαδή αν στοχεύσουμε στο keyword αυτό και ολοκληρώσουμε όλα τα βήματα δημιουργίας site, δηλαδή φτιάξουμε μία ποιοτική ιστοσελίδα, τότε για το keyword αυτό έχουμε πολλές πιθανότητες να “βγούμε” εύκολα στις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης, ελλείψει ανταγωνισμού.
Αυτό που πρέπει να σημειώσουμε είναι ότι ξεκινώντας την ιστοσελίδα μας, μας αρκεί να στοχεύσουμε σε ένα keyword που έχει λίγες αναζητήσεις, δηλαδή 1.000 μέχρι 10.000. Αν καταφέρουμε και βγούμε στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης σε αυτό το keyword, τότε έχουμε πολλές πιθανότητες να αποκτήσουμε γρήγορα επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα μας μέσω των μηχανών αναζήτησης.
GOOGLE ADWORDS | ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ GOOGLE |
Τι αναζητούν οι χρήστες του internet? | Σε ποιες σελίδες καταλήγει η αναζήτησή τους? |
Φυσικά πρέπει να τονιστεί πως αν δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας στα Αγγλικά, τότε θα είναι πιο δύσκολο (σε γενικές πάντα γραμμές) να βγείτε στην πρώτη σελίδα του Google για τα keywords που έχετε στοχεύσει καθώς ο ανταγωνισμός στις ιστοσελίδες στα Αγγλικά είναι πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με τις ιστοσελίδες στα ελληνικά. Αυτό φυσικά ισχύει σε μεγάλο βαθμό αλλά όχι απόλυτα.
Εκτός όμως από το PR των ιστοσελίδων των πρώτων αποτελεσμάτων αναζήτησης, υπάρχον και άλλοι παράγοντες που πρέπει να ελέγξουμε στις πρώτες 20 ιστοσελίδες που εμφανίζονται για το συγκεκριμένο keyword. Επαναλαμβάνουμε ότι το Google ελέγχει δύο βασικά πράγματα για να εμφανίσει μία ιστοσελίδα στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης.
1) Την ποιότητά της ως προς την διαδικτυακή της παρουσία, πράγμα που φαίνεται με το Google Page Rank, με την ποσότητα των backlinks που έχει κάθε ιστοσελίδα, με την ποιότητα των backlinks etc. Χρησιμοποιώντας το Traffic Travis μπορείτε να δείτε τα στοιχεία αυτά.
2) Την σχετικότητα της κάθε ιστοσελίδας με το συγκεκριμένο keyword.
Και πως θα βρούμε αν οι ιστοσελίδες που εμφανίζονται στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης είναι σχετικές με το keyword που μας ενδιαφέρει?
Για το θέμα αυτό κάνουμε δύο βασικές ενέργειες.
Πρώτον, επισκεπτόμαστε εμείς οι ίδιοι μία μία τις ιστοσελίδες που εμφανίζονται στα πρώτα 20 αποτελέσματα αναζήτησης και βλέπουμε αν οι ιστοσελίδες αυτές φιλοξενούν απλά ένα αρθρο για το θέμα που μας ενδιαφέρει ( που εμπεριέχεται το συγκεκριμένο keyword που μας ενδιαφέρει) ή είναι πλήρως στοχευμένες στο keyword αυτό. Για παράδειγμα αν για το Keyword “how to lose weight healthy and fast” εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης ένα άρθρο από το www.ezinearticles.com, τότε γνωρίζοντας ότι η ιστοσελίδα αυτή φιλοξενεί χιλιάδες άρθρα διαφόρων κατηγοριών, αναγνωρίζουμε ότι η ιστοσελίδα αυτή δεν είναι στοχευμένη στο Keyword αυτό, απλά υπάρχει ένα άρθρο που εμπεριέχει το keyword που μας ενδιαφέρει. Αν όμως δούμε στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης ιστοσελίδες που έχουν άμεση σχέση με diet, lose weight κτλ, τότε καταλαβαίνουμε ότι αυτές οι ιστοσελίδες είναι αρκετά σχετικές με το Keyword αυτό.
Δευτερον, κατεβάζουμε το δωρεάν πρόγραμμα Traffic Travis από εδώ και επιλέγοντας SEO Analysis για το keyword που μας ενδιαφέρει παίρνουμε τα αποτελέσματα που φαίνοντα στον παρακάτω πίνακα:
Παρατηρούμε τα πεδία που έχουμε επισημάνει και ιδιαίτερα τα πεδία Desc ( δηλαδή Description του website για τις μηχανές αναζήτησης) Title, h1 Tag. Εφόσον βλέπουμε ότι για το συγκεκριμένο Keyword δεν εμφανίζονται ιστοσελίδες που εμπεριέχουν στον τίτλο τους, στην περιγραφή τους, στο Η1 Tag (επεξηγείται στο 7ο βήμα) το keyword που μας ενδιαφέρει, και ταυτόχρονα η ένδειξη Difficulty Rating είναι Relatively Easy, αυτό σημαίνει ότι δεν εμφανίζονται καλά στοχευμένες ιστοσελίδες για το Keyword αυτό, άρα αν δημιουργήσουμε εμείς μία ιστοσελίδα και στοχεύσουμε στο keyword αυτό (ταυτόχρονα με αυτά που αναφέρονται στα υπόλοιπα βήματα εργασίας) τότε έχουμε πολλές πιθανότητες να εμφανίζεται η δική μας ιστοσελίδα στα πρώτα 20 αποτελέσματα αναζήτησης για το Keyword αυτό. Αυτό θα μας εξασφαλίσει δωρεάν επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης!
Όπως παρατηρείτε, το πρόγραμμα Traffic Travis μας δίνει και το PR των πρώτων 20 αποτελεσμάτων αναζήτησης για το keyword που μας ενδιαφέρει, οπότε δεν χρειάζεται να επισκέπτεστε την ιστοσελίδα www.prchecker.info για να βρίσκετε το PR της κάθε ιστοσελίδας.
Εννοείται βέβαια πως δεν αρκεί να βάλουμε τα keywords στα άρθρα μας και στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας για να βγούμε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Χρειάζεται να τηρούνται και πολλές άλλες προϋποθέσεις που αναφέρονται στα υπόλοιπα βήματα εργασίας.
Αυτό που προτείνεται είναι να στοχεύσουμε στην αρχή σε ένα keyword και όχι σε πολλά ταυτόχρονα. Για παράδειγμα αν αποφασίσουμε να στοχεύσουμε στο Keyword “how to lose weight health and fast”, τότε θα πρέπει να προσέξουμε, αυτό το keyword να εμφανίζεται σε πολλά σημεία της ιστοσελίδας μας. Αφού εντοπίσουμε το βασικό keyword που θα στοχεύσουμε , το χρησιμοποιούμε για τα υπόλοιπα βήματα εργασίας, δηλαδή για να “χτίσουμε” την ιστοσελίδα μας πάνω σε αυτό το Keyword.
Βέβαια, τα keywords αφορούν κυρίως την διαδικασία SEO, δηλαδή την επισκεψιμότητα που προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης όμως, δεν είναι η μόνη πηγή επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μας. Στο τελευταίο βήμα “Προώθηση ιστοσελίδας” θα δούμε ότι υπάρχουν πολλές πηγές επισκεψιμότητας για την ιστοσελίδα μας, οι οποίες είναι επίσης δωρεάν.
Συνοψίζοντας:
Αφού έχουμε επιλέξει το θέμα της ιστοσελίδας μας (π.χ. dog training),
1) Καταγράφουμε 20-50 λέξεις – keywords σχετικά με τον όρο αυτό (π.χ. puppy training, dog training, dog training tips, how to train a dog etc)
2) Χρησιμοποιούμε το Adwords Keyword tool για να δούμε ποια keywords έχουν πάνω από 3000 αναζητήσεις το μήνα
3) Για κάθε ένα keyword από αυτά, ελέγχουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης στο www.google.com εάν δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας στα Αγγλικά και στο http://www.google.gr εάν δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας στα ελληνικά
3α Ελέγχουμε στα πρώτα 20 αποτελέσματα αναζήτησης αν οι ιστοσελίδες έχουν μικρό PR ( θέλουμε κατά μέσο όρο PR κάτω από 3 και τουλάχιστον ένα αποτέλεσμα με PR 0 ή 1 )
3β Ελέγχουμε στα πρώτα 20 αποτελέσματα αναζήτησης αν οι ιστοσελίδες που εμφανίζονται είναι στοχευμένες ή όχι στο συγκεκριμένο Keyword. Δηλαδή χρησιμοποιούμε το Traffic Travis για να ελέγξουμε αν οι ιστοσελίδες που εμφανίζονται είναι σχετικές ή όχι με το keyword που μας ενδιαφέρει και ταυτόχρονα επισκεπτόμαστε μία μία τις ιστοσελίδες που εμφανίζονται για το κάθε Keyword ώστε να δούμε αν έχουν “πολύ περιεχόμενο” (άρθρα, φωτογραφίες κτλ) σχετικό με το Keyword αυτό.
4) Αποφασίζουμε ποιο keyword έχει τις καλύτερες προϋποθέσεις σύμφωνα με τα κριτήρια που περιγράψαμε και “χτίζουμε” την ιστοσελίδα μας βασισμένοι σε αυτό το keyword.
Συμπληρωματική τεχνική για keyword research
Εδώ θα αναφερθούμε σε μία πολύ διάσημη τεχνική keyword research που λειτουργεί σημπληρωματικά και βοηθητικά με όλα τα προαναφερθέντα. Αν στην μπάρα αναζήτησης του Google βάλουμε ένα keyword σε εισαγωγικά π.χ. το how to lose weight healthy and fast τότε δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στον αριθμό των αποτελεσμάτων που εμφανίζεται κάτω από την μπάρα αναζήτησης.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση βλέπουμε ότι το keyword αυτό σε εισαγωγικά μας επιστρέφει 93.700 αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει ότι εμφανίζεται 93700 φορές το ακριβές keyword με την ακριβή σειρά των λέξεων, δηλαδή η φράση “how to lose weight helthy and fast”. Πολλοί internet marketers δινουν ιδιαίτερη σημασία στον αριθμό αυτό και προτείνουν να μην ασχολούμαστε με keywords που επιστρέφουν πολλές χιλιάδες αποτελέσματα.
Ο αριθμός 30.000 αποτελέσματα εμφανίζεται συχνά ως όριο. Δηλαδή προτείνεται ότι αν ένα Keyword επιστρέφει 30.000 αποτελέσματα, τότε ο ανταγωνισμός είναι μικρός και άρα είναι εύκολότερο να εμφανιστεί η ιστοσελίδα στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης. Υπάρχουν όμως ιστοσελίδες που εμφανίστηκαν στην πρώτη σελίδα για ένα Keyword που επιστρέφει πάνω από 500.000 αποτελέσματα βάζοντας το Keyword σε εισαγωγικά.
Αφού λοιπόν κάνετε τα πρωτα βήματα , αυτό που προτείνεται είναι, αν π.χ. καταλήξετε σε 5 με 10 keywords που αξίζει να στοχεύσετε σε αυτά, καλό θα είναι να ελέγξετε και τα αποτελέσματα που επιστρέφει το keyword σε εισαγωγικά και όσο πιο μικρός είναι ο αριθμός αυτός, τόσο πιο “μικρός” είναι και ο ανταγωνισμός και άρα τόσο πιο εύκολο είναι να εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης για το Keyword αυτό.
Αν αγνοήσετε τον έλεγχο αυτό, δεν σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας θα αποτύχει, αλλά είναι πιθανόν να χρειαστεί περισσότερο χρόνο π.χ. πάνω από 3 – 6 μήνες ώστε να εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης.
Αν βρείτε Keyword που έχουν τουλάχιστον 3000 αναζητήσεις το μήνα, και στα πρώτα αποτελέσματα ανζήτησης εμφανίζονται ιστοσελίδες με χαμηλό PR και όχι καλά στοχευμένες, τότε αν τα αποτελέσματα που επιστρέφει το keyword σε εισαγωγικά είναι γύρω στα 30.000 , τότε είναι πολύ πιθανό η ιστοσελίδα σας εφόσον δημιουργηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναφέρονται στα βήματα εργασίας, να εμφανιστεί στα πρώτα 20 αποτελέσματα αναζήτησης μέσα σε 20 ημέρες ή και λιγότερο.
Αυτή η στρατηγική δεν ισχύει με μαθηματική ακρίβεια, και είναι σημπληρωματική προς όλα τα προαναφερθέντα. Ώς γνωστόν η Google ποτέ δεν αποκαλύπτει τον ακριβή αλγόριθμο με τον οποίο λειτουργεί. Η εμπειρία όμως των internet marketers έχει καταλήξει σε αυτά τα συμπεράσματα που αναφερθήκαμε εδώ.