Blog

Συμπληρωματική τεχνική για keyword research

Η εργασία πάνω στην δημιουργία ιστοσελίδων στα Αγγλικά με σκοπό τα έσοδα από Google Adsense αλλά και από πωλήσεις μέσω affiliate marketing, απαιτεί να αφιερώσετε κάποιο χρόνο για να κατανοήσετε όσο το δυνατόν καλύτερα το πως “λειτουργεί το σύστημα”

Ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί στο keyword research. Είναι κεφαλαιώδες ζήτημα για να αποκτήσει η ιστοσελίδα σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης. Η επισκεψιμότητα αυτή είναι ΔΩΡΕΑΝ και αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να ασχοληθείτε ιδιαίτερα με το θέμα αυτό αν θέλετε να έχετε έσοδα από την ιστοσελίδα σας.

Στο δεύτερο βήμα εργασίας αναφερόμαστε στο keyword research. Εδώ θα αναφερθούμε σε μία πολύ διάσημη τεχνική keyword research που λειτουργεί σημπληρωματικά και βοηθητικά με όλα τα προαναφερθέντα. Αν στην μπάρα αναζήτησης του Google βάλουμε ένα keyword σε εισαγωγικά π.χ. το how to lose weight healthy and fast τότε δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στον αριθμό των αποτελεσμάτων που εμφανίζεται κάτω από την μπάρα αναζήτησης.

δουλειά από το σπίτι πάνω στο ιντερνet marketing

Στην συγκεκριμένη περίπτωση βλέπουμε ότι το keyword αυτό σε εισαγωγικά μας επιστρέφει 93.700 αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει ότι εμφανίζεται 93700 φορές το ακριβές keyword με την ακριβή σειρά των λέξεων, δηλαδή η φράση “how to lose weight helthy and fast”. Πολλοί internet marketers δινουν ιδιαίτερη σημασία στον αριθμό αυτό και προτείνουν να μην ασχολούμαστε με keywords που επιστρέφουν πολλές χιλιάδες αποτελέσματα.

Ο αριθμός 30.000 αποτελέσματα εμφανίζεται συχνά ως όριο. Δηλαδή προτείνεται ότι αν ένα Keyword επιστρέφει 30.000 αποτελέσματα, τότε ο ανταγωνισμός είναι μικρός και άρα είναι εύκολότερο να εμφανιστεί η ιστοσελίδα στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης. Υπάρχουν όμως ιστοσελίδες που εμφανίστηκαν στην πρώτη σελίδα για ένα Keyword που επιστρέφει πάνω από 500.000 αποτελέσματα βάζοντας το Keyword σε εισαγωγικά.

Εδώ λοιπόν θέλουμε να επισημάνουμε το εξής.

Κατ’αρχήν τα πιο σημαντικά βήματα για το κeyword research είναι τα 4 βήματα που αναφερθήκαμε εκτενώς στο δεύτερο βήμα εργασίας. Αφού λοιπόν κάνετε τα βήματα αυτά, αυτό που προτείνουμε είναι, αν π.χ. καταλήξετε σε 5 με 10 keywords που αξίζει να στοχεύσετε σε αυτά, καλό θα είναι να ελέγξετε και τα αποτελέσματα που επιστρέφει το keyword σε εισαγωγικά και όσο πιο μικρός είναι ο αριθμός αυτός, τόσο πιο “μικρός” είναι και ο ανταγωνισμός και άρα τόσο πιο εύκολο είναι να εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης για το Keyword αυτό.

Αν αγνοήσετε τον έλεγχο αυτό, δεν σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας θα αποτύχει, αλλά είναι πιθανόν να χρειαστεί περισσότερο χρόνο π.χ. πάνω από 3 μήνες ώστε να εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αν βρείτε Keyword που έχουν π.χ. 1000 με 2000 αναζητήσεις το μήνα, και στα πρώτα αποτελέσματα ανζήτησης εμφανίζονται ιστοσελίδες με χαμηλό PR και όχι καλά στοχευμένες, και αν τα αποτελέσματα που επιστρέφει το keyword σε εισαγωγικά είναι γύρω στα 30.000 , τότε είναι πολύ πιθανό η ιστοσελίδα σας, εφόσον δημιουργηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναφέρονται στα βήματα εργασίας, να εμφανιστεί στα πρώτα 20 αποτελέσματα αναζήτησης μέσα σε 20 ημέρες ή και λιγότερο.

Αυτή η στρατηγική δεν ισχύει με μαθηματική ακρίβεια, και είναι σημπληρωματική προς όλα τα προαναφερθέντα. Ώς γνωστόν η Google ποτέ δεν αποκαλύπτει τον ακριβή αλγόριθμο με τον οποίο λειτουργεί. Η εμπειρία όμως των δημιουργών ιστοσελίδων έχει καταλήξει σε αυτά τα συμπεράσματα που αναφέρονται εδώ.

Ειδικά για το βήμα keyword research υπάρχει προσφορά, ώστε με 45 ευρώ αναλαμβάνουμε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες. Απλά μας δίνεται το θέμα της ιστοσελίδας σας και αναλαμβάνουμε να εντοπίσουμε τα πιο ανταγωνιστικά keywords που πρέπει να στοχεύσετε και ταυτόχρονα αναλαμβάνουμε να κάνουμε όλες τις διαδικασίες On-site optimization στο WordPress ή στο Joomla site σας ( μερικές από αυτές περιγράφονται στο βήμα 7) ώστε να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες να εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης για επιλεγμένο keyword. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ